18 Mart 2012 Pazar

KUŞLAR

KUŞLAR…

Beni;
Kanatlarına kar düşmüş,
Sığırcıklar üzdü.
Kedilerden kaçamayan,
Serçe yavrularının kanatları,
Ben olaydım.
Kanadı kırılan Leylek yavrularının;
Yalnızlığı benim olsun.
Eşini kaybeden Angutların;
Yüreği bende.
…velhasıl;
Bütün hüzünlü şarkılar,
Dağların, sisli yamaçları
Sığırtmaçların azığında ki yalnızlık,
Kuşların gözyaşları;
Beni anlatır.

Ardıçlar;
Ardıç kuşlarını bekler.
İncir Kuşlarını incirler…
Yolları;
Kırlangıçların kalbi bulur.
Üveyiklerin gözlerin de;
Yüreğim de ki; zincirler…
Güvercinlerin;
Neyini söyleyeyim?
Kumrular zaten malum;
Biliyorsunuz…
Bağrıkaraların;
Bağırlarına kazınmış,
Alın yazıları.
Kızkuşları;
Zarif, alımlı.yol gözler.
Düşünün bir kere;
Yol gözleye, gözleye;
Ölüyorsunuz…
Turnalar zaten;
Hamal Kuşları.
Aşk getirir, muştu götürürler.
Bülbül’ü boş ver;
Mecnun gibi yalancıdır…
Hepsi gelir gider.
Hepsi yolcudur bu Alem’de.
Vefa tek Karga dadır.
Bir tek Kara Karga hancıdır…

Ebabiller Tanrıyla konuşurlar.
Baykuş; gecelerin Adamı.
Akbabalar;
“ Cehennem Zebanisi” gibi.
Aşk’tan başka ne varsa temizler.
Bu iş sadece onun harcıdır…



Akbabaların gözleri yaşarmaz.
Gözyaşı;
Kadirbilmezlerin,
Gönül borcudur…

Gözlerini bağlamıştım Karabatakların;
Sevda ikliminde kör olsun diye.
Onlar aşktan anlamazlar,
Garip; aşk yükünü taşıyamaz.
Onlar benim gibi;
Kimsesizler burcudur…

08-09.MERSİN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder