31 Ağustos 2015 Pazartesi

UĞURLARKEN   GURBETE
               1…

Saçların ıslakken, Ben kurutayım.
Ben öpeyim gözlerinden;
Ağlarken…

Avucumda sıkıp,
Bembeyaz mendilleri.
Bırak;
Bende ağlayım,
Gurbete uğurlarken…

Böyle gidermiş bu mevsimler.
Artık;
Durulacağı yok denizlerin.
Bu dalgalar hep üstüme,
Hep üstüme yağar bu yağmur.
Ahmak ıslatırcasına…

Artık ıslatmasın beni.
Bahtımı sırılsıklam eden;
 Ne varsa bitsin.
Bitsin bu uzaklardaki olmazlık.
Bitsin bu yolculuk,
Bitsin bu sefer.

Hep leyli meccani,
Hep seyrüsefer.
Yanıbaşım da hep,
Kan dolu gözyaşların.
…ve virane gönlün;
Hep sırtımdaymışcasına…

Leyli Meccani gidenler;
Dalgaların kenarından geri dönsünler.
El sallasınlar geride bıraktıklarına.
El sallasınlar sanki ben ordayım gibi.
San ki;
Ben hep rıhtımdaymışcasına…

Keşke o Kör Talih’i,
Birine satsaymışım…
Keşke;
Görmeseymişim seni,
Uğurlarken gurbete.
Keşke;

Ağlayan gözlerini kapatsaymışım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder