25 Temmuz 2009 Cumartesi

Ben Sanırdımki




BEN SANIRDIMKİ..

Hiç tatmamıştım böyle acıyı.
Böyle girdaplar,
Beni boğmaz sanırdım..

Ben sanırdımki;
Yakamozlar beni bağlamaz…
Ben sanırdımki;
Bu gönlün turnalarla işi yok.
Gözyaşı uğramaz semtimize.

Ben sanırdımki;
Bu boyun bükülmez,
Bu gönül ağlamaz…

Ben sanırdım ki;
Hicran;
Karşı komşunun kocaya kaçan kızı…

Meğer yüreğimizi yakan oymuş.
Oymuş çaresizliğin adı.
Oymuş ufkumuzdaki Çoban Yıldızı…

Ben sanırdım ki;
Soğuk havalar getirir acıyı.

Ben sanırdım ki;
Soğuk havalar getirir acıyı.
Bağ Bozumunda gelir bu hüzün…

Hüzün;Bir ceylan gibi
Senin gözlerinde.
Ben sanırdım ki;
Seni unuturum.

Aklımda bsğıramadığım bir sevda,
Aklımda yüzün…

Bir sökün vaktidir şimdilerde.
…al işte Sığırcıklar,
Onlarda geldi.
Ben sanırdım ki;
Yağmurkuşları taşır,
Sahipsiz sevdaları.

Neye inanacağımızıda şaşırdık,
Neyi bildiğimizide…

Ben sanırdım ki;
Yaşarız.
Niye yaşadığımızda belli değil,
Niye öldüğümüzde…

Eylül 06.
Dr Edip Kaymak…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder