25 Temmuz 2009 Cumartesi

Pakize...




PAKİZE..

Ben Askerdeydim.
Ben Pakizenin hayta sevgilisi…
…’’elin delisi…’’

Fırsat bu fırsat,
Pakizeyi benden kurturmak için
Başını bağladılar,
Nişanladılar…

…ve ben askerden kaçtım.
Pakize gönlümde Kraliçe Belkıs.
Bir Bağbozumu zamanı,
Gözümü kan bürümüş…

Her tarafım darmaduman,
Kalbim bile paramparça.
…Desinlerki;…’’elin delisi…’’
Pakizenin nişanlısını öldürmüş…

Sanki bu bağları bozan ben.
Sanki benim elin sevdiceğizini alan.
Konu komşu ona ağladılar…
Beni anlamadılar…
Beni anlamadılar…

Kim çıkarmış bu Bağbozumunu.
Sulara hüzünü kimler basmışki.
Hüzünki;
Acının can yoldaşı,
Bağbozumunun sevgilisi…

Ben askerdeyim.
Ben Pakizenin hayta sevgilisi.
Ben bu Bağların delisi…

İşte;
Bağbozumu.
“Üzümlerin hüzünlendiği zaman.”
Acısı ondandır şarapların.
Esrikliği,burukluğu,kerkiliği,
Sarhoşluğu,hasreti.
…Velhasıl bütün sülalesi…

Ben askerdeyim.
Ben Pakizenin hayta sevgilisi…
Benki;
“Elin Delisi…”.

Ben Pakizenin,
Basma entarisine vurgunum.
Beni;
O nun örgülü saçları bağlar.

Saçlarını çözdüğü zaman,
Bağbozumudur.
…ve sevda büyle bir şey,
…ve aşk budur…

Bir falcıda biz bulalım.
Alnımızamı bakar,
Avucumuzamı.
Gerçi bakılacak falımızmı kaldı…
Falcıyı dinleyecek halımızmı kaldı…

Yinede sen uzat ellerini.
Pakizenin elleri kınalı.
Benim ellerim ranzanın soğuk demirlerinde.
Rüyaymış meğer bütün bunlar,
Işıldayan yıldızlar gibi.

Ben hapislerdeyim,
Ben Pakizenin hayta sevgilisi…
Ben mapus damlarının,
…aşık Delisi …

Ben hüzünlü bir sevda,
Bir ayrılık gibiyim…
Ben Pakize’nin;
‘’ eski’’sevgilisiyim… EYLÜL 07

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder